Turkannnk Merhaba anneler 35 haftamdayım gecen haftaki kontrolde nst sancım hıc cıkmadı ama doktor bebeğin başı bıraz aşağıda sancı hıssedıyomusun falen dıye sordu hissetmiyorum dedım acaba bu erken doğum belirtisi mi anlamadım
Ecemyldz Sanmam benm bebeğimin başı 24 haftalıktan beri aşağıda ve hiç pozisyon değiştirmemiş şuan 35 haftalığım