MiniKaya Kızlar idrarda lökosit 16 bakteri az çıkmıştı idrar kültürü vermiştim şimdi e nabızdan sonuca baktım üreme olmadı diyor bu nedemek?
irva MiniKaya Sorun yok yani herhangi bir bakteriden veya mikroptan dolayı enfeksiyona yakalanmadığın demek.
MiniKaya Mommmmmmm peki iltihaplanma var demişti doktor 🤷🏻♀️ Kasık ağrım ve arada kaşıntım var ilaç verirmi sizce bana ?
irva MiniKaya Üşütmüş de olabilirsin 😊 ayaklarını sıcak tut.Bol su iç.Doktoruna danışarak kızılcık suyu içebilirsin.
MiniKaya irva sağol canım ben en başından beri zaten üşütmekten şüpheleniyordum yada taş vardı böbreğimde ondan mı diye ama taş duruyomuş yerinde ☺️ İnşallah geçer biran önce 🤲🏼
irva MiniKaya Geçer inşallah.Ben kızılcık suyu ile atlattım bekarlığımdan beri hep yakalanırdım.En iyi o geldi ilaç falan fayda etmiyordu.Bende de üreme yoktu.
Nesslihan Benimde idrar kültürüm temiz çıkmıştı ama test sonucunu iki hafta sonra almaya gittim ben. Gitmeden iki gün önce kaşıntım ve akıntım vardı söyledim doktor da fitil ve krem vermişti