mucizemsiii ben oraya hiç gitmedim ama bence doktorunu kendin seç. Git eğer beğenmezsen değiştir. Ben yorumlar üzerinden aşırı ilgi gösterilen bir doktora gittim ilk gülerek girdiğim odadan ağlayarak çıktım. Bi azarlamadığı kaldı. Sonra değiştirdim şimdi memnunum doktorumdan. Bazı yorumlarda da bu doktoruma ilgisiz kibirli filan yazmışlar ama bana öyle gelmedi. Yani demek istediğim herkesin beklentisi farklı oluyor bazen kimisi samimiyet ariyor kimisi tecrübe kimisi güler yüz.