EdaMira Burcuyyy Ağrı şiddetli değil ama karnım patlıcak gibi şiş ve gergin. Sizinde mi öyle? Sanki çok yemişim hasımsızmışım gibi
EdaMira Burcuyyy Benim kabızlığım yok şükür. Ama müthiş rahatsız hissediyorum kendimi. Demekki normal sende böyleysen aynı gündeyiz çünkü
Asslliisyhn Sertleşme bende oldu bugün doktoruma mesaj attım bu haftalarda normal beklenen bunlar dedi, eğer şiddetli sancı ve kanama olursa o zaman korkmalısın şuan korkmana gerek yok dinlen ve bol su iç dedi, Bu arada 29. Haftadayım
Asslliisyhn Burcuyyy rica ederim bu haftalarda beklenen durumlarıma, normalde 20. Hafta da başlarmış ama hissedilmesi özellikle 28. Haftadan sonra olurmuş