Nurcn tam haftalarındasınız, gebelikte bu haftalarda çok sık olurmuş, ilaçlarınızı düzenli kullanın ve çok bol su için,, benim hiç belirti göstermeden direkt böbreklerde iltihap olmuştu, ateşim 39 lara çıktı ve feci bir böbrek ağrısı çekmiştim
iki hafta antibiyotik tedavisi gördüm
bir kutu yetmedi iki kutu ilaç içtim,, enfeksiyon önemli tedavi edilmeli,
çok geçmiş olsun