-Minnaklarin-annesi- İkizlerim kız olsaydı mira Mina ya da amine Mina koyucaktım ama oğluşlarım olucak 😇
hhb53 Kendi kızlarım Hüda & Hüma olacak 🥰 çevremde duyduğum gördüğüm ikiz isimleri de deniz yeliz tuğçe buse kübra büşra aysima nursima şeyda şeyma
bebeklerimm Alisa ve Alina 🐣 ben de ikiz kız bekliyorum, hala tam karar veremedim ama galiba bunlar olacak😌
Ensar1234 Kaderag cnm bende ikiz kız bekliyodum 30+3üm isimleri ceren ve cemre olucaktı ama geçen hafta öğrendimki biri erkek miş😇kalakaldık isim konusunda 😂
Srhtzlyh Ensar1234 ceren ve eren olabilir. Bir öğretmenim vardı ikiz bebeklerimin biri kız biri erkek olursa kıza maysa erkeğe manas koyucam diyordu😊
Ensar1234 Twinksmom cnm benimkilerde hep biri netti ön taraftaki yani öbürü hep pozisyonundan dolayı tam net değil ama büyük ihtimal kız diyolardı dört ayrı doktor artı perinetoloji radyoloji hepsi aynı kelimeyi kullandı artık bizde kızdır erkek olsa görürlerdi diyoduk ama hep rüyalarıma ikizlerimin biri kız biri erkek olarak görüyodum geçen hafta rutin kontürolüme gittiğimde doktor baktı kız olana kız dedi göstermeyenede erkek bu bebek dedi ben şok 😱 hatta pipiyi gösterdi bi saat kendime gelemedim şaşkınlıktan
Twinksmom Ensar1234 Benimde oğluş hep belliydi diğeri ne yüzünü gösterdi ne kendini kız dediler 3 ayrı doktor ama geçen gün yine göremedi kendi doktorum artık ne çıkarsa bahtıma kız kıyafeti aldık diğerine hep😬