38+4 bugün 3 4 gündür adet ağrısı gibi kasıklarım ağrıyordu cuma günü Dr kontrole gitmiştik söyledim agrilarimin olduğunu başıyla bastırmaya başlamış dedi istersen alıyim dedi agrilarimin dayanilabilir olduğunu soledim ozaman sali günü gel dedi yani yarın gideceğim büyük ihtimalle alacak yarin beni sezaryana epidural istiyorum bakalım hayırlısiyla gelsin inşallah artik sabırsızlanıyor insan ağrılarım şuan devam ediyor ve akıntılarım geliyor
normalde 20sine gün vermişti sezaryan olacak doğumum çatım dar olduğu için