Neroizm hassasiyet 7/24 sürmüyor canım yani bende bir bakıyorum aşırı derecede şişmiş elimi dahi dokunamıyorum bir bakıyorum pamuk gibi olmuş o oluyor bazen endişe etme o haftalardayken banada öyle oluyordu bende çok stres yapmıştım ama zaman ilerleyince ne demek istediğimi anlayacaksın🙂🙂☺