Merhaba sevgili anneler,
Bugün oğluma kavuştum 37+4 te mis gibi can parçamı kucağıma aldım. şimdi size doğum hikayemi anlatacağım çok heyecanliyim.
- haftaya girdigim gun yani bu carsamba kontrol günümdü muayene olduğum da bebeğimin suyunun sınırda olduğunu söyledi doktorum. cuma tekrar gorusmemiz gerekiyor dedi. cuma günü de suyumuz sınırdan da düşmüş hemen yatısim oldu gece boyu izlenim oldu. zaten doğumum sezeryandi mecburi. gece boyu nst kalp atışları ve sabah oldu. bu sabah saat 9 gibi ameliyathaneye alındım. belden uyuşturma anestezi ile malesef uyuşmadım çok çok uğraştık kalçaya kadar hissizlik kalçadan sonra aciyi hissettim hep. daha sonra olmuyor uyuşmuyorum nabız tansiyon düşüyor genel anestezi oldum daha sonra si bende yok 🙄 uyandım ve bakıyorum bebeğim yok ağlamaya başladım bebeği mi babasının yanına odaya çıkartmışlar odaya gelene kadar ağlama devam etti bende ve gördüğüm an tüm ağrım sizim gitti diyebilirim. çok farklı çok güzel bir duygu allahım herkese nasip etsin.
Sezeryan doğum o kadar korkutucu değil imiş ben şu an çok iyiyim.
bas ağrım yok
belden uyuşturma anestezi de çok acı hissetmedim
sonda takılırken canım acımadı
ilk yürüme de zorlandım şimdi hafif iyiyim
sormak istediğiniz konu olur ise yazabilirsiniz
elimden geldiği kadar cevap veririm
umarim herkes evladına kavuşur