Ben ✌🏻 Solgar Cranberry kullanıyorum düzenli olarak akşam yatmadan önce. Bir de ilk enfeksiyonumda monurol vermişti doktorum. Tek seferlik onu kullandım. Ama yine de bu ikisi için de doktorunuza danışın 🙏🏻 Ve çok bol su içiyorum günde 4,5 litre aslında en iyi gelen de o oldu. Normalde çok su içen bir insan değilim, ama hamilelik döneminde çok güzel düzene soktum. Takibi için 1,5 litrelik şişeler kullanıyorum. Hedef koydum günde 3 tane bitiriyorum. Hem ödem, hem idrar yolları hepsine çok iyi geliyor bence