Merhaba arkadaşlar bu kadar erken beklemiyordum hikayemi yazmayı ama nasip böyleymiş.3 yıldır bebek istiyorduk tüp bebek tedavisiyle ilk denemede oldu çok şükür ilk 6 ayım çok güzel geçti böylede geçer diye düşünmüştüm tabi yavaş yavaş başlayan problemlerin beni erken doğuma götürceğinden haberim yoktu. 29. Haftamda sırt ağrısı mide ağrısı beraberinde kusma ve ishal ile acile gittim acilde serum yapıldı kan aldılar filan safradan şüphelenmişler fakat sonuç iyi diyip gönderdiler. Sabahına dahiliye gittim sırt ağrısı mide ağrısı için kan idrar verdim ultrason çektirdim, idrarda enfeksiyon protein kaçağı +3, karaciğer enzimlerim de yükselme varmış ondan çıkıp kadın doğuma gittim ( bebeğin gelişimi iyi haftasıyla da uyumluymuş)enfeksiyon olduğu için sırtına vurur mide bulantısı yapar ve protein kaçağı görülebilir enfeksiyonunu çözelim önce dedi antibiyotik ve 2 dozluk manurol verdi gönderdi bir hafta sonra gel dedi. Tabi içim rahat etmedi nefroloğa da gittim nefrolog da tansiyonunu kontrol et( tansiyonlarım 12/7 .12/8 genelde iyiydi) enfeksiyon tedavisi ol öyle bakalım dedi. Bir hafta geçti benim ağrılar devam tekrar idrar verdim sonuçlar yine yüksek doktor iki hafta daha antibiyotik verdi bu arada parol kullanıyorum ağrılarım hafifliyor ve kusmamı engelliyor bir nebze. Ben bir hafta daha kullandım antibiyotiği ağrılarım geçmeyince artık ailemin olduğu büyükşehire gidip oradaki bir hastaneye gittim. 31. Haftama girmiştim ( kendi bulunduğum şehir küçük ve özel hastane de olmayınca koronadan sebep şehir değiştirmek istememiştim ama artık içim rahat etmiyordu )tekrar kan idrar derken, doktorum bebeğin 2 hafta geride olduğunu suyumun azaldığını protein kaçağı ve enfeksiyon hala geçmemesi sebebiyle beni başka hastane riskli gebelik profesörü ne yönlendirdi randevu bir hafta sonrasına anca olmasına rağmen yoğun ısrarla göründüm doktoruma doktorum yatış verdi bir gün gözetim altına aldı enfeksiyon için serumdu ilaçtı filan aynı zamanda 24 lik idrar toplama başlandı tansiyon takibine başlandıı tansiyonun gündüz iyiyken geceleri yüksek çıkıyordu gece doktorum ciğer geliştirici yaptırdi gündüzede 2.dozu yaparız önlem amaçlı dedi tansiyon ilacı filan verildi ama nafile düşmüyordu 14/9 , 13/9 filan sabah oldu 2. Doz ciğer geliştirici vuruldum akşamına idrar sonucum çıktı normalde Max 300 olması gerekirken benimki 600 lerde çıktı doktorum gece 12 den sonra bişey yemememi diğer gün artık bebeği almamız gerekiyor yoksa ikinizde tehlike altındasınız dedi gecesine yine tansiyonlarım yüksek gitti 15/10 Larda filandı:( öğlen 12 de spiral anestezi ile 31+3 de doğuma girdim çok korkuyordum ama doktorum ve ekibi harikaydı çok şükür doğum gerçekleşti bebeğim 1400 Gr doğdu yoğun bakım küvezde şuanda , bende 3 gündür hastanedeyim tansiyonum bir türlü düşmedi çok fazla ödemim ve ilerlemiş preeklampsi yüzünden hala toparlayamadım 2 ,3 güne toparlarmışım bebeğim için dua edin lütfen 3 hafta kalır dediler ama belli olmazmış az bi solunum desteği alıyor sütüm de geldi azda olsa sağıyorum şifa olur inşallah.Çok uzattığım için hakkınızı helal edin bazı ayrıntıları atladım sorunuz varsa cevaplamaya çalışırım sağlıcakla kalın