rezhan benim de 7,65 çıkmış daha doktor görmedi. 5 in üstü normal kabul ediliyormuş. Ama bir yerde de 5 ile 10 arası çıkmışsa yumurtlama olmuş ama hormon salınımı yetersiz gibi bir yorum okudum kafam karıştı. Diğer sonuçlarda da sıkıntı çıkmayınca acaba bu mu problem diye düşündüm ben de. En iyisi doktorun yorumunu beklemek.