Idrar enfeksiyonu ile alakalı bir sürü post görüyorum. Ben de zaten küçüklükten beri sık sık olan bir sey. Hamilelikte de hiç bırakmadı sağolsun. Urocare monural kullandım vajinal fitil kullandım amahiç geçmedi. Çok da su içen birisiyim açıkçası. Suan 36.haftamdayim. bu illeti atlatan var mi? Atlatamayanlar erken doğum yaptı mi veya normal doğum yapabildiler mi?