Ynr91 Vallahi Canm Benimde 1 aydan fazla oldu doktura gitmedim ilk hamileligim diye herkes normal dedi ama Dokturumla görüştüm oda Rahim genişlemesi bebek büyüyor dedi eger kanaman ve ateşin feln olursa acile direk git dedi çok şükür oda olmadı Randevu mu bekliyorum artık bebek büyüdükçe agrı yaparmış inş kötü birşey degildir içini rahatlatmak içinde olsa gidemiyorsan bile görüş dokturunla 😍