Tuba704 ben hep normal doğumdan yana oldum,hiçbir zaman sezeryan düşünmedim,çok şükür doğumlarımda hep normal oldu,şuan bebeğim 2 günlük,yeni doğum yaptım💕 taze olarak anlatayım😅 kesinlikle korkmayın ve çok düşünmeyin arkadaşların dediği gibi,dr kendi yönlendiriyor zaten...ilk doğumumda ben ıkınma nasıl birşey bilememiştim😂dr.um sancı geldiği anda ıkın dediğinde,ben kafamı sıkmışım😂 hayııır öyle değil,(afedersiniz)kakanı yapar gibi sık ıkın diyince dr.um, o an anladım😅ondan snra çok şükür kolay oldu...o bi tecrübeydi,şimdiki de kolay oldu çok şükür,sadece şuan bikaç dikişim var,onlarda batikonla pansumanını yaptıkça kendiliğinden düşecek inşallah😊sizde inşallah sağlık afiyet ve kolaylıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi😍