Esraugur2310 Kızlar 21+0 haftalik olduk bugün kontrolümüz vardı 370 gram 23 cm dedi doktor iyi dedi ama bana az gibi geldi bu haftalarda sizlerin bebisleri ne kadardı?
Hashasim2020 Kuzum doktor normal diyorsa hiç takma illa için rahat etmiyorsa bol bol süt iç kaşar, ceviz badem pekme ye muz ye bebeğe kilo aldırır
Esraugur2310 Hashasim2020 sütten tiksindim iyice icemiyorum kasar peyniride erimis olacak anca öyle yiyebiliyorum onun haricinde kilo aldiracak ne varsa yemeye çalışıyorum canım