Mlkem Göbekten oksapar igne kullaniyorum icerde beze giibi siskinlik oluştu misket gibi oldu bi sıkıntı olurmu benim gibi olan var mı? Neden oluyo acaba bilgisi olan yazabilir mi 😔😔😔