İlk haftalarda özellikle bebek büyüdüğünde baskı yapıyordu normal demişti doktor ama 37+5 deyim 36 dan sonra geçer demişlerdi ama geçmedi elim ayağım kesiliyor sanki çarpıntım olunca kendimi çok halsiz hissediyorum 😏 çok yorgun hissediyorum artık kendimi 😔