YcelMlayimYldrm KaderKaradeniz bn aldm canım doktoruna gidiyosn ben 37. Haftaya kadar çalışmak istyrm diyosun doktor hemen imzalayıp veriyor ekstra bişey.yapmana gerek yok yani 🙂
KaderKaradeniz Devletten ya da özelden fark etmiyor değil mi?Birde Ssk felen rapor biz mi bildiriyoruz yoksa onlar mı ?
Zehra2701 KaderKaradeniz muhasebeciniz varsa kağıdı ona ver o bildirir canim. Bende öyle yaptım çalışabilir raporu aldım 37 haftaliga kadar calisicam muhasebciye bildirdim