Kızlar 12. haftaya kadar prilam iyi geliyordu ve iyiydim, 12. haftadan sonra bulantılarım sanki yoğunlaştı, bide bir kaç gün önce doktorum demir ilaçları yazdı iki gündür onları kullanmaya başladım daha da kötü oldum kusmaya başladım, demir ilacından mı sizce bu kusmalar, önerileriniz var mı😔