ilkbahar yoo sadece sezen hanim.ici konusmadim o hastanede prestijli bikac doktor var hicbirinede indirim yok en azindan antep geneli taninan doktorlarina gerisini hastanenin calisani dahi bilmiyor yuzume sap sap bakiyorlar 😏😓 önemli olan hastane postlarinda ön planda olan doktorlar bnm.icin basarili olanlar zaten cabk taniniyor. Isini yanlis yapanlar vb. Durumdakiler yerlerinde sayiyorlar. Ben antepteki bicok dr. Gitmek.zorunda kaldm.hangi hastanede hangisi iyi malsf tecrube edinerek ogrendim ddgm gbide sirf daha cok insan gelsn diyede yok asker polis diye indirim.diyorlar sozde orada sezen hanim disindakileride sorduk biz özlem.hanimda flanda yok bu indirimler kimin hastasi az kime talep azsa o dr. Indirim var. Sacmaligin daniskasi kurum.olarak degil.direkt doktorlarin hasta durumuna gore ayarlanmis bisey hastanede bes.para etmez de sirf sezen hanim.icin gidiyorum valla kime soru sorsak havada kaliyor. Ustelik bizi oraya kendileri konusmak icin cagirdiklari halde telefon da eksik ve yanlis bilgilendirme yapmalari o kadin dogumcudaki kapali sekreter var utanmasa milleti kovacak tabur yatistaki beyfendi sadece oda ucretinden haberdar onun disinda galiba bn ondan daha bilgiliyim disiplin yönetim sifir bn bunu medicali yuceltmek icinde soylemiyorm medicalde bicok sey daha pahali msl nst 32 lira devada 15 lira ama.islerini hakkiyla yapiuor hem.doktorlari hem calisanlari fiyat biriminde calisanlar ayakta karsilayip guler yuzlulukle konusuyoar sanki 40 yillik dost sanarsnz devada fiyat ogrenene kadar doguracam sandim adam git dercesine yuzume.bakiyor. ddgm gbide bilindik doktorlar pahali kimsenn gitmediklerinde indirm ama.kime sorsaniz antepte deva asker ve polis lere indirmli butun asker ve polis esleri orada kimse arastrmiyor yorum yapiyor. Adamlar sart koymus antep disindaki asker polis olamaz.diye daha o indirim var ddklerimizede 🤦♀️ asker askerdir polis polistir bunu orada burada calisanida olmaz ddgm gbi laf.olsun diye yapilmis bicok sey herseyi lafta