Pembiskizim Doğumdan önce zehirlenme şüphesi yaşadım doktor takibindeydim. Tansiyonum 15/10 -16/10 larda seyrediyordu hep. Sürekli baş ağrım vardı. Gözümün önünde nokta nokta şeyler yanıp sönüyordu. İdrarda da protein pozitif çıkmıştı ve vücudumda aşırı derece de şişme vardı. Bunlar genellikle zehirlenme belirtileri. En önemli kriter tansiyon, mutlaka ölçüp düzenli takip yapın ve idrar tahlili yaptırın