Kızlar benim 18.haftam bitmek üzere yani kısaca 18+6haftalik hamileyim çok şükür bebeğimin hareketlerini 15.haftamda hissettim.Ama şöyle bir sıkıntım var normalde bebeğimin hareketlerini hep sağ tarafımda hissederim ama 4 gün önce bebegim karnımın ortasında toplandı resmen o hissi yaşadım hafiften karnım da acıdı gibi oldu dün gece de hissetim karnım da toplandığını.Acaba normal mi bu haftada karnım da toplanması icin çok erken bir hafta diye biliyorum.Dokt gitmeme 2 hafta var sizde böyle bir durum oldu mu çok korkuyorum erken doğum riski olursa böyle oluyormuş ne kadar doğru sizce?