ayy kızlar fikir verin bana ben ikili tarama testi yaptırdım perşmebe günü 12 haftalık hamileyim ultrasona bakan doktor cinsiyetine erkek dedi net bi şekilde bende tamam dedim çıktım cinsiyet için eşime sürpriz olarak balon patlatarak söylemek istiyorum ama intertten bakıyorum 11-12 haftada söylenen cinsiyetlere kesin gözüyle bakılmıyor ve çoğusu 14-15 hafta olduğunda değiştiğinde yani yanlış görülmüş olduğunu söylüyor🤦🏼♀️haliyle kararsız kaldım bende sürpriz işi dursun bakalım bi 10 gn snra randevum var tekrar o zaman kendi doktorum baksın istiyorum siz ne düşünüyorsunuz