EylulEsen Benim durumum şu şekilde oldu iki güne kadar hiç böyle bir durum yaşamamıştım ev isimi her şeyimi kendim yaptım hatta ev taisifim iki hafta önce gene biseyim yoktu..2 gün önce gece başladı altta böyle baskı hissi ve korktum o güne kadar rahimimi her gittiğimde doktorum kotnrol ediyordu üstten ultrasonla hep çok iyi bir sıkıntı yok dedi meğer hafif zorlanma tarzında şeyler yalnızca vajinal ultasonla belli oluyormuş dün sabahtan aradım doktorumu hemen aldı beni alttan kontrol edelim dedi alttan açılma değil fakat zorlanma.var ne zaman oldu onu bilemem yeni hiseye benzemiyor fakat bebeğin başı aşağı döndüğü için daha çok hissetmeye başlamışsın bu haftalarda çok pozisyon değiştirir bu normal fakat ben sana önlem olarak ilaç ve iğne basliycam sende yat artık kalkma fazla dedi öyle yanii