Selam hanımlarr 18 günlük taze anne olarak hikayemi anlatmaya geldim. Aslında hiç yazmıycaktım ama cidden hep burdan okuduklarım öğrendiklerim sayesinde dogurduysam dogurmuşumdur arkadaslar. Gelelim hikayemeee😂 33. Haftamdan beri deli gibi çatı kemiği agrısı cekiyordum. Ne yatabiliyorum ne dönebiliyorum berbat durumdaydım. Doktorum bebek baskı yapmaya başlamış diyince sevinmiştim bu kız beni cok bekletmiycek erken kavuşucaz diye ama hiçte öyle olmadı. 33.haftadan sonra hergün 1 saat yürüyüş, 20 dk hızlı hızlı merdiven in çık, ve plates topuyla hareketler yapıyordum. Plates topunun üstünden inmiyodum hiç açıkçası tv yi izlerken bile plates topunun üstüne oturup izliyodum. Haa birde squat yapamya başladım 36.Haftadan sonra günde 60 tane. 39+2 te doktorum bu kızın gelmeye niyeti yok 41e kadar bekleriz olmadı suni ile başlatırız diyince dünyam başıma yıkıldı. O kadar sey yapıyorum nasıl gelmez bu kız diye. 39+3 te haftasonu eşimle iki gün boyunca ormana gidip yürüyüş yaptık ama ne yürüyüş. 6 km parkuru bir saatte bitirdim resmen koştum yani düşünün😂😂 zaten yürüyüşte sancılarım biraz vurmaya başladı ama yürüyüş yorgunluğu diye düşünmüştüm ben. Sonra gece oldu ve ben uyuyamıyorum agrıdan hafif hafif düzenli sancılar geliyordu ama hala yürüyüşten diye düşünüyorum ben. Sabah saat 7 de wc ye gidince nişanım geldi kanlı bi akıntı sümüksü değildi. Hemen hastaneye gittim çünkü kanın rengi koyuydu ve sümüksü olmadıgı için endişe ettim. Hastaneye gittiğimizde 1 parmak açıklık ve nstde yetersiz sancılarım çıktı. Doktorum bu sancılar cok az anca 3 4 güne dogurursun dedi. Döndüm eve ama nasıl agrım var duramıyorum. Kafaya koydum dogurucam bu cocugu diye. O samcıyla başladım tüm evi temizlemeye. Ellerimle tüm evi sil banyo balkon yıka derken aksam ettim. ve gece asıl sancılarım başladı. Dayanılmıycak gibi değildi nefes egzersizleriyle karsıladım sancılarımı taa kii sabah 6 ya kadar. Artık dayanamıycak hale gelince eşim tuttu götürdü hastaneye. Veee 7 cm açılmam acil yatış dendi ben şoookkk. Mutluluktan havaya uçuyodum. Doktor 12 olmadan dogurursun dedi ve öylede oldu. Allah eşimden razı olsun bir saniye elimi bırakmadı saat 11 e kadar sancı çektim suni sancı vermediler kendi sancılarım cok kuvvetli oldugu için. Lavman yapıldı cok rahatlattı o. Suyumu hemşireler patlattı o da acısızdı. Hani suyum patlayınca sancım arttı fln diyolar yaa bende öyle olmadı sancılarım aynı gelmeyr devam etti. Ve saat 11 olunca artık dayansmsdıgım için tüm hastaneyi ayağa kaldırdım bitsin şu acılarım alın artık bebeği diye. Baktım ebem geldi ve hadi gel dogumhaneye gidelim bakalım ıkınmayı yapabiliyomusun bi görelim dedi. Ben sanıyodum ki deneyip tekrsr beni odama getirecek ne bileyim doguma gittiğimi. Hatta eşimde öyle sanmış kapıda bekliyorum cıkmanı diyor. Sonra girdim içeri ve açıklık tam bir ıkınmada dogurursun bebeğin kafası cıkmsk üzere dediler ben şookk. Ve o an öyle gaza geldimki kapattım gözlerimi ve kakamı yapar gibi iki kere sağlam ıkınmada bebeğim dogdu. Doktorum son dk yetişti. Kimse beklemiyordu çabucak dogurmamı. 4 dk da dogrdum resmen😂 eşim diyorki siz içeri girdiniz senin çığlık sesin geldi ve ebe cıkıp hayırlı olsun dedi. Eşim soka girmiş aglamaktan mahfolmuş kapıda kurban oldugummm. Sonra işte bebeğim kucagımdayken dikişlerim atıldı bebeğimden başkasını gözüm görmediği için hissetmedim bile dikişleri. Zaten cok dikişimde yokmuş 4 günde tam ayaklandım işlerimi yapmaya başladım. Bir haftada 12 kg verdim. Kaldı 5 kg. Bebeğim emiyor çok şükür sütüm geldi direk. ama size tavsiye ilk on gün emzirirken canınızın yanmasını göze alın. Sonrası o kadar güzel ki. Tek zorluğu 10 güncük. Bol bol emzirin ve gümüş gögüs kapaklarındsn mutlaka alınnn.
çok uzun oldu valla buraya kadar okuyan varsa helal olsun😂😂 sorularınız varsa seve seve yanıtlarım herkes bebeğine saglıcakla kavuşsun inşalalhhhh💋💋💋💋