Merhaba guzel anneler öyle boyle yok zaman da ha cok var derken 19 haftaya rabbımın ıznıyle gırmıs bulunuyorm🙈 yolu yarıladık hayırlısıyla bu zamana kadar bıraz kotu gectı ama bundan sonrası ınsallah rabbımın de ıznıyle guzel gecer bebelerımıze hayırlısıyla kavusuruz 🥰