İlk ayımdan itibaren Folactive diye bir folik asit kullanıyorum. 13. Haftamda doktor Decavit, Gynoferon ve Coledan-D3 diye bi damla verdi. Yani şu bu dört ilacı kullanıcam.Tahlillerimde de her şey normal çok değil mi bu kadar ilaç?
siz de kullandınız mı🤷♀️