Merhaba kızlar burda doğum hikayelerini oludukça heyecanlanıyor hemencicik yavruma kavauşmak istiyordum. Neyse gelelim benim doğum hikayeme. 29.06.2020 sabahı doktor kontrolüm için uyandım. Bir gün öncede eşimle dalga geçmiştik bide yarın doğuyormuş ne biçim bi tarih 29u diye benim doğum günümde 29 mayıs bende ne güzel işte annesiyle aynı unutmazsın demiştim. Neyse sabah oldu kalktım nstye gireceğimi bildiğim için eşime kahvaltı hazırladım kahvaltı yaptık sonrasında yola koyulduk yine umutsuzdum tabi bizim kız bir türlü gelmek bilmiyor diye. Hastaneye gittim. Rutin kontrollerim yapıldı nstye girdim. Sonra doktorum tekrar nst istedi. Tekrar çekindim ve doktorum 3 cm açıklıkla yatış verdi tabi sancılarımda geliyodu hafif hafif. Neyse biz şok olduk. Hemen beni yukarı çıkardılar yatış işlemlerine başladılar eşimide çantaları puseti annemi alması için eve gönderdim. O sırada beni yatırdılar hastaneye. Sancılarım hafif hafif artıyordu ben durumdan habersiz çok keyifli bu doğum diye ablamla konuşuyordum. Sonrasında bana suni sancı verdiler ve gerçek sancılarla tanıştım hiçbir şekilde bağırmadım sadece sessizce sancımı çektim bir yandan tekbir getirdim Allaha dua ettim. Doktor geliyo gidiyo kontrol ediyor. Ben yatmak istemedim doktora kalkmak istediğimi söyledim oda tekrar kontrol edelim dedi bi baktı 5 cm olmuş açıklık ooo dedi çok iyi dedi bebeğin başıda zaten çok Aşağıdaydı beni kaldırmadılar. Doktorum suyumu patlattı. 1 saat içinde açıklık 8 cme ulaştı. Hemen yatağı doğum pozisyonuna getirdiler. Ve sancı geldikçe ıkın dedi doktor ben sancı geldikçe bacaklarımı kendime çekip ıkınmaya başladım. Doktorum sadece orada bebeği bekliyordu. Sancı geldi yine ıkındım hiç bağırmadan. Sonra çok iyi başını gördüm dediği an iyice ıkındım zaten yoğun bi baskı vardı altımda bebeğimde çıkmak için çaba gösterdi yatışımın yapılmasıyla doğurmam 3 saati buldu. 17.45 de minik kızımın ağlama sesini duydum dünyalar benim oldu onunla yeniden doğdum.sonrasında 1 saate yakın dikişim sürdü. Doğumdan çok dikiş acıttı canımı kaç tane uyuşturucu vurdular bilmiyorum ama çok canım yandı bebeğim yanımdayken dahada uzun sürdü sanki. Biranönce onu kucağıma almak istedim. Bebeğimi emzirip odaya çıkacaktık beni sandalyeye oturttular. Bişeyler yedim sonrasında odaya çıkmak için hazırlandık derken benim başım dönmeye başladı ebe hanıma söyledim elini yüzünü yıkayalım dedi yıkadık. Sonra daha şiddetli dönmeye gözümün önü kararmaya başladı güçlü olmaya çalıştım çünkü bebeğimi emzirecektim kucağıma alacaktım ne kadar güçlü olmaya çalışsamda bi anda yığılıp kaldım gerisini hatırlamıyorum. Uyandığımda adımla sesleniyorlardı tokat atıyorlardı burnuma bişey tuttular bi anda beynim döndü gibi oldu. Gözümü açtım tansiyonum düşmüş kanamam fazlaydı tekrar yatırdılar yatağa ultrasonla baktılar ufak çaplı kanamam varmış yaklaşık 4 saat masada bekledim kanamam bitince yukarı odaya aldılar ve yavruma kavuştum 2 gün hastanede yattım şimdi 12 günlüğüz minik kızım yanımda mışıl mışıl uyuyor adı buğlem 3520kg 51 cm doğdu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah geride kalan hamişlere kolay doğumlar nasip etsin. 🥰🥰🥰 sağlıcakla kalın