Nurcn 2 gündür bebsite haraketler azdı bugün doktora gittim herşey normal dedi ama ben neden hissedemiyorum yani uykucumu bilemedim
Hilal93 Nurcn benimki de aksine kıpır kıpır her bebek bir değil ayrıca vücut yapısı da farklıdır iç karın falan endişe etmeyin doktorunuz gerekeni söylemiş canım
Duduars Nurcn boyle bi post ariyodum valla 25+5 bnmde 3 gundur cok kipır kıpır degil doktor kontrolumde carsamba günü tedirginde oldum kiminin hic durmuyomus bnmkide tam aksine pek hareketli degil 😑
06minigimym Nurcn bende aynı sıkıntiyi yaşıyorum üç gün öncesine kadar kıpır kipirdir şimdi az gittim bir sıkıntı yok dedi bilmiyor um ya
Oznur11 Bende 22 haftalikken hissetmiyodum tedirgin oldum gittim doktora bebeğin pozisyonuyla alakalı dedi çok şükür şimdi kıpır kıpır
sevilay_isikacar Bende 26+1deyim çok hareketsiz geliyor bazen duyorum bazen duymuyorum oda beni çok üzüyo ya