kuelkedisi canım bende 34 te çıktı büyüktü yani ağrısı falan çok fazlaydı duramıyordum doktor procto-glyvenol diye bir krem verdi aşırı küçüldü hiç hissetmiyorum şuan 37 haftalığım erken müdahale edersen çok iyi olur. Bebek basınç yaptığı için oluyormuş son ay zaten ishal gibi oluyorsun Doğum yaklaştıkça bende aşırı dert etmiştim ama hiç takma ben Doğumdan sonra geçeceğini düşünüyorum baya baya etkisi oldu bende