Sentrk Normalde gobegim daha yukrda ve şiş gibiydi…33+5haftaligm..bugun gobegim sanki asagi inmis gbi hissediyorm normal mi sizce
Zeyneptoprak Sentrk bebeğin pozisyonundandır ilk doğumlarda bebek doğumdan bi kaç hafta öncede kanala inebiliyo
Beebisimm Sentrk bu haftalar da inmesi iyi aslında, bebiş geciktirmeden gelecek demektir, ben 37+2 yim daha bana mısın demiyor, her gün ne zaman inecek diye bakıyorum ama yok 🙃
Nesslihan O haftalarda bende öyle hissediyordum ama öyle bir durum yokmuş yani şimdilerde anlıyorum hâlâ yukarıda. Psikolojik olmasın ☺️
Sentrk Nesslihan olabilir bilemiyirm ilk gebelik olunca anlam veremiyorm..zaten carsamba gunu kontrolum var net ogrenirim insallah🎀🥰
Sentrk Zeyneptoprak yani evet gobegim yan tarafinda yuvarlak bisey hareket edip duruyo ya kafasi yada totosu kizim…zamaninda gelsinde baska bisey istemiyorm🎀🥰
Sentrk Beebisimm yani asagi inmesi hemen erken dogurcagm anlamina gelmiyor o zaman..sadce 40 li haftayi beklemez diyosumz yani oylemi🥰
BabyPoyraz Benim de 34 haftadan itibaren göbeğim inmişti etrafındakiler çok Söylüyordu göbeğin inmiş diye ve göğüs altım boştu ordan da anlaşılıyordu doktor da dedi bebeğin baş aşağıya dönmüş diye😌 Şuan 36+1im bakalım ne zaman gelir paşa 😊👼🏼
Civcivim34_44 Benimde göbegim aşa da ama doktor bişey soylemedi migdemle göbegimin arası 5 parmak boş 🙂zamanında saglıkla gelsinler inşallah