37+2 olduk her şey iyiydi çok ağırlaşmadım da ödemimde yok ama son bi haftadır çok fena mide bulantım var ve bir anda soğuk soğuk terleyip elim ayağım boşalıyor halim kalmıyor sizde de oluyor mu hamilelikten mi yoksa başka bir sebebimi var merak ediyorum