Mizgin2020 Mrve7878 benim çocuğum yok ama bnm de kuzenimin çocuğu 2.700 doğdu geçen ay ufak ti elime almaktan korkuyodum ama çok şükür saglikliydi sizinki de sağlıkla doğar inşallah
M_N_R Mrve7878 MaşALLAH canim.Ben 30+2de kontrole gitmiştim.1482 gramdi.Doktorum normal haftalsiyla uyumlu dedi.
ikincikezanne- Mrve7878 Kilosu gayet iyi maşallah 😊 Benim 31+1de 2020 gramdı gelişimi cok iyi dedi doktor 😊 seninde gayet iyi önde gelişimleri
ikincikezanne- Merveaksoyy Evet cok iyi bence 😊 benim suan 31+3 oldu cuma günü tekrar gidicem. Doktor kilosu cok iyi dedi baş cevreside 33haftayla uyumlu boyuda 32+5ile uyumlu önde dedi boyuda 44 falandi sanirim 😊
ikincikezanne- Merveaksoyy ultrason kagidina baktım simdi 1hafta önde gelişimi kilo olarak 32+2ile uyumlu yaziyor canim
Buselensi Mrve7878 hiç bilmiyorum 34de gittim söylemedi doktor bende sormayı unuttum bi daha da ultrasona girmedim haftaya 36 olucam persembe gunu sorcam şuan 35+3üz