yldrm_58 Özel bölgemde yanma ve sızlama ve belimde zaman zaman hafifleyip zaman zaman şiddetlenen bi ağrı var bakiyosun sancin gitmiş ama bi bakiyosun öle ağrıyor ter şu içinde kaliyosun doğuruyor olabilir miyim ?
Tucenur yldrm_58 yalancı sancılar cnm bu nedenden dün hastaneye gittim herhangi bi sıkıntı yok dıktor cok şiddetlenirse ve suyun gelirse gel hemem dedi 36+3 üm
Arinna yldrm_58 Canım doktoruna yaz nst ye girip öğrenebilirsiniz. Başkasının doğum sancısıdır veya senin bir başkasının yalancı sancıdır belli olmaz bu işler. Herkes tam 40 da doğurmuyor çünkü
BabyHazel Benimde ozel bolgemde asiri agri var oturup kalkamiyorum hareket edemiyorum resmen sebebini anlamadim ama dogum sancisi gibi biseymi acaba
yldrm_58 Tucenur Bende 34 haftaligim doktorun demesine göre 3 hafta önden gidiyor dünde nisanım geldi
yldrm_58 Arinna şuan 34 haftaligim doktorun demesine göre 3 hafta önden gidiyor Bnde erken doğum olur diye korkuyorum gitmiyorum