iremurat üzülme canm Allah ne dediyse o olur ama sen çok iyi anlıyorum içi içini yiyo insanın.. bizim de kalbin dört boşluğundan bi tanesi daha aralıklı dendi kontrol edeceğiz düzelir dendi bi de ense kalınlığı 6,8 çıktı ikili tarama testimde hiçbir sıkıntı olmadığı halde.. bişe de demiyor doktorlar detaylı.. ense kalınlığı çokk canımı sıktı, Allah yardımcımız olsun inşallah🙏🏻🙏🏻