Kızlar ben ilk doğumumda 8 cm açıklık yaşayıp kan atışları düşünce sezeryan oldum. Şimdi ssvd düşünüyorum. Size sorum ben ilkinde 8 cm’e kadar dayandım ama kızım inmediği için ıkınma hissini yaşayamadım, önce çektiysem şimdi de çekebilirim diyorum ama ıkınma hissi konusunda tecrübesizim.
Başarabilir miyim itebilir miyim içimde kalır mı diye kara kara düşünüyorum doktorum sezeryan sonrası normal doğumu deneyeceğimizi söyledi birde dikiş ve kesi olurken canınız çok acıyor mu hissediyor musunuz 🤕 dikiş var nasılsa sezeryanda da neden riske giriyosun diyen akrabalar da cabası düşüncelerinizi bekliyorum sevgili anneler 😍