Arkadaşlar öyle bir işim var ki. Bütün gün masa başında hareketsiz bir şekilde oturmak zorundayım. Ve nerdeyse 3 güne bir kuru fasulye yiyoruz. Göbeğim o kadar şiş ki.Daha yeni girdim 12.haftama.Ama 6 aylık gibi duran bir göbeğim var.Artık sabahları bile bu şiş haliyle uyanıyorum.Valla bıktım.Bunun bir çözümü var mı? İşten ayrılma durumuna geldim.Bütün gün bu şişkinlik nefes darlığı yapıyor bende.Hiç mutlu değilim. 🙁 Gazın insanı bu duruma getireceğini hiç bilmezdim.Akşamları da çok nadir yürüyüş yapıyorum.Çünkü günlük 10 saat çalışıyorum.Kimsenin umrunda değil yasal çalışma süresi falan.Siz nasıl başa çıkıyorsunuz? Evdeyken hiç şişkinliğim,gaz sorunum yok.