Nihaltoklu 35+0 haftalıgız kızlar.. dün kasık agrısıyla ve karnımın taş gibi olmasıyla doktora gittik bana adalat diye bi ilaç verdi kasılmaları engelleyip erken doğum olmaması içinmiş varmı aranızda kullanan..
Arinna Nihaltoklu Ben kullandım canım 32 haftadan itibaren başlamıştım 4 saatte bir verdi bana bebeğim doğacaktı sağolsun o ilacı veren doktorum. 36 ya kadar dayandı çok şükür. Kaç saat dediyse o hiç aksatma canım. Ben uykudan bile uyanıp içtim hep. Bir gün 2 saat geçirdim yoldaydım arabada. Başladı sancım ve doğdu
Nihaltoklu Arinna bana 8 saat arayla iç dedi sabah içtim işte akşam içcem.. inşalah faydası olurda vakitlice gelir bebişler
Nihaltoklu Arinna birde ilacı kullanırken sürekli yattınızmı.. dpktorum bana gezme sol tarafına doğru yat sürekli sadece ihtiyaçların için kalk dedi bol bol su iç dedi
Arinna Nihaltoklu Evet canım yattım. Bana da bol bol su iç dedi yat demişti. Bende bebeğimi besleyici şeyler de yedim. O arada kabak çekirdeği muz kaşar avokado falan yedim. Adalat saati saatine kullanırsan işe yarıyor
Nihaltoklu Arinna anladım bende bailadım bugun sabah akşam içiorum inşalah faydasını görürüm kaç kilo doğdu çocuk