Kızlar benim safram kesem yoktu geceleri mide asidinden dolayı yatamıyordum . Sürekli sol tarafıma yatacam diye sol bacağım gün içersinde agrıyordu artık . Şimdi 32. Haftalığım bebeğin çoğu organı gelişimini tamamladığı İçin doktorum mide koruyucu yazdı . Ben kızartmanın yanından bile geçemezsen yiyorum Agrı da yok yanma da yok haberiniz olsun dizinde haftanız büyükse bu konuyu doktorunuzla konuşun derim