civcivimmm usg cihazları çok farkediyor kesinlikle fark oluyor ölçümlerde hatta aynı usg cihazında bile gün içinde yapılan ölçüm fark ediyor bizzat yaşadım,hastanede yattım gün aşırı ölçüyorlardı bi ileri bi geri çıkıyordu hele özeldeki dr hepten fazla ölçüyordu,31+0 da 1920 ölçtü iri dedi,32+4te perinatolog 2100 ölçtü