Kızlar dün sabah anlayamadığım bir kanama oldu günlük ped kullanıyorum lavaboya çıktım günlük ped tamamen batmış açık pembe bir kanama peçete ile siliyorum peçete batıyor hiç beklemeden hastaneye gittim doktorum doğumdaydı asistani beni başka doktora yönlendirdi ultrason da bakıldı miniğimin kalp atışları vardı 6mm 6+4 ve içerde hiçbir kanama alanımda yoktu kendi doktorumu bekledim progestan dex iğne yazdı ve yerleşme kanaması bu muhtemelen dedi çok şükür bir kanamam lekelenmem kalmadı var mı böyle birşey yaşayan 🙏