Dnxx Kızlar klomen kullandım yumurlama zamanında duphaston kullandım ilacın bittiği 6 gün oldu adetim 2 gün geçti adet olmadım test yaptım negatif benim gibi olan varmı ne zaman adet olurum acaba
iyimserr Dnxx 14 haziran da adet oldum doktorum duphaston verdi kullandım bitti 1 hafta oldu bugun yine adet oldum gebelik bekliyordum halbuki ama hakkımız da hayırlısı 🙏🏻🌸