37 .3 de denize gittim kalabalıktı girmedim
38.3 de denize gittim yüzdüm bu sefer mis gibi geldi.
şimdi 38.5 im hala daha çarşıdan alacaklarım var sıcak diye çıkmıyorum. Birde virüsten toplu taşıma kullanmak istemiyorum. Onun dışında yürüyorum . Suyum, sancım dışarda gelirse gelsin. Niye rezil olayım gayet normal bişey bu. Hemen eve geçer hazırlanır eşimi beklerim.