Asent ben o kdar rahat bir insanım ki hep bişey olmaz aman benim mi başıma gelcek diyen bir insanım.ama hamileliğin ilk başında beta hcg çok yükselmeyince tutmayacak mı aman keseyi görene kadar inanamıycam , kesede kalp atışını duyuyum bi.yok detaylıda iyi olduğunu öğreneyim diyene kadar hep stresliydim. Detaylıdan sonra kendime geldim. Yine bişey olmazcı halime döndüm.ay ne stres yaşamışım ya:)