Rose2828 Yediğiniz içtiğiniz soludugunuz herşey bebeginize de geçiyor. Örneğin ben son gunlerimdeyim ve 9 aydır hiç oje surmedim çünkü doktorum oje süreceğine sigara iç o derece’ dedi. Halbuki ojeyi sadece tırnağa sürüyorsunuz mantıken, ama derine indiginizde fazlaca zararlı olduğunu görüyorsunuz. 6 senedir sarışın biri olarak en son düğünümde saçımı boyattim daha sonra hemen hamile kaldım. Ve asla ne birinin saçımı boyadım ne kendi saçımı boyattim. Kimseye de tavsiye etmiyorum bu konular çok çok mühim bence. Evet evlatlar bizim ancak unutmayın ki onlar bize Rabbimizden emanet. Öyle kafamıza eseni yapmamalıyız araştırmacı bilinçli ebeveynler olmalıyız✌