Papatyaa7888 bende oradan alışveriş yaptım canım
500 liralık falan bir kıyafet alışverişiydi
trk sorunu benim 2 gaftada geldi kargom.
kargo hazırlanma süresi genelde kıyafet alanlarda hep böyle uzun oluyormuş.
ilk acaba dolandırıldmmı diye düşünsemde ürübler gayet uugun fiyatlı, kaliteliydi ve 14. Gunde elime ulaştı
eğwr doğumuna az kaldıysa süre sıkıntısı senin için olabilir