Estur Kızlar 20 haftalık hamileyim normalde günde bir kez olsun kesin hissederim bebeğimi 2 gündür hissetmiyorum ve içime dert oldu. Şimdi çikolata yiyip yattım belki hareket eder diye ama sizce endişelenmeli miyim? Yoksa normal mi ?
asya_zehra Estur endiselenme canim oluyor oyle arada bi de bizde gobek deliğine biraz türk kahvesi koy kokusuna hemen kimildiyo diyorlar dene istersen 😊
Aysenurtsr 22 haftalik hamileyim suan, gecen haftalarda ben de ayni sekildeydim, doktorumuda aradim hatta, bu haftalarda gayet normal hergun olmaz hareketi dedi🤗 Sizi rahatsiz edicek bi durumunuz yoksa agriniz kanamaniz vs, endiselenmeyin🤗
Leyla0042 Benimde oyle olmustu doktora gttim acile bebegim sirt donmus o yuzdenmis boyle hareketsizlik oldugunda ditke gidin doktora