Ya bence tabiki kimse yanlış anlamasın. Medikal park gereksiz aşırı pahalı hiç gerek yok verdiğin paranın karşılığını bence alamıyorsun… Imperyal onur bey çok gereksiz konuşuyor çok canımli cicimli sevemem ben… Kirhan beye gidiyorum ilk başta çok soğuk geldi ama gide gide memnunum. İlk gebeligimde düşükle sonuçlandı kanama ile gittim irmak kese zaten kötü düşerse ki düşecek sağlıklı değil öyle düşün dedi net yani. Az ama öz konuşuyor istediğin gibi soru sorabilirsin. Şuan ki gebeliğimde memnunum 2 arkadaşım da onda sezeryan oldu hemen ayaklandilar eli de hafif…..