Damlaaaaa35 Kızlarr selamm nasılsınızz nasıl gidiyor şikayetleriniz azaldımı benim şu aralar sadece mide ekşimem var :((
Snszasla Damlaaaaa35 valla geçmedi desem yeridir ya 😏ne zaman geçecek merak ediyorum bazen midem çok yanıyor gaviscon içiyorum kusma ve bulantı zaten 6.haftadan beri devam ediyor Zofer kullanıyorum o biraz rahatlatıyor geçecek diyorlar ama artık kendime gelmek istiyorum valla sürekli yatmandan sıkıldım 🤦♀️
EdanurZ Damlaaaaa35 canım idare ediyoruz ara ara bulantılar oluyor sadece 11. Haftamdayım 2 hafta sonra 13 haftalıkken kontrole gideceğim İnşallah 🥰
Zngn0435 Benim ara ara kusmalarım ve bulantım devam ediyor ve en başından beri aşırı iştahsızlık yaşıyorum maalesef 🤦♀️
Mom092 Benm bulantilarim bitti diye sevindim 11.ci haftada geri basladi malesef bir haftadir bulantilarim ve kusmalarim devam ediyor kaldigi yerden 🤦🏻♀️
Eeezgi Mide bulantısı geçti de mide ekşimesi sürekli hıçkırık ve gastrit tipi rahatsızlıklar devam ediyor :( gaviscon şurup kullanıyorum, gece de bastırsın diye salatalık yiyorum.
Damlaaaaa35 Benim bulantılarım ve kusmam hiç olmadı şuandada yol sadece dediğim gibi ekşimeler var bende haftaya ikili taramaya gidicem :) allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah :)